Ständimyynnin Suomen ennätys?

Tiimissä vain huippumyyjiä

Kesä alkaa pikkuhiljaa olemaan paketissa joten on aika käydä läpi mitä sen aikana saavutettiin sekä nostaa tavoitetta vastaamaan todellisuutta. Sillä faktahan on se, että kuten urheilussa, myös myynnissä pitää kehittyä ja sen tulee näkyä myös tuloksissa. Yksi näistä kehityksen mittareista on tietenkin vanhojen ennätysten murskaaminen, jota pääsimme todenteolla koskettelemaan Kouvolan Asuntomessuilla.

Vanha tavoitteemme 100 kauppaa päivässä oltiin laitettu jo aiemmin kesällä uusiksi, ja nostettu ennen messuja 160 kauppaan päivässä. Kahdensadan uuden asiakkaan tavoitteesta oltiin kuitenkin vielä kaukana, kunnes koko tiimi ylsi messujen ennätyspäivänä yhteensä 248 uuden asiakkaan hankkimiseen. Tätä kovempaan myyntitulosta en ole vielä 10 ihmisen myyntitiimiltä ständimyynnissä kuullut. Se olkoon epävirallinen ständimyynnin Suomen ennätys. Yhteensä messujen aikana tehtiin sopimus miltei 3% kaikista messukävijöistä. Olkoon se todisteena siitä, että ständimyynti on yksi tehokkaimpia uusasiakashankinnan muotoja! Mielettömästä tuloksesta kiitos kuuluu tietenkin asiakkaille, huipputiimillemme, sekä tietysti timanttiselle yhteistyökumppanille jonka tuotteita voimme käsisydämellä suositella asiakkaalle!

 

Uusia ennätyksiä paukuttaessa on kuitenkin hyvä pitää jalat maassa ja muistaa, että myynti ei ole sadanmetrin pikajuoksu, vaan lähempänä maratoonia. Jokainen myyjä ymmärtää, että välillä tulee huonompia päiviä tai huonompia viikkoja. Tuloksellisesti heikompaan päivään on paras valmistautua ennakkoon ja miettiä jo valmiiksi, mitä teet kun kauppa ei kulje? Annatko mielellesi periksi vai oletko edelleen varma, että tuotteesi on paras mahdollinen ratkaisu asiakkaasi ongelmaan? Suurin este sinun ja tavoitteesi välissä löytyy usein korviesi välistä!

Lue mikä on huippumyyjän ja keskivertomyyjän ero

Jaa postaus

Facebook
Twitter
LinkedIn

Lisää postauksia

Buukkaus on myynnin elinehto

Buukkaus, bookkaus, tapaamisten sopiminen tai miksikä ikinä sitä haluatkaan kutsua on myynnin elinehto. Yksikään myyntiprosessi ei ala jos asiakasta ei kontaktoida. Yhtäkään kauppaa ei viedä

Lue lisää >>

Millainen on hyvä ständimyyjä?

Millainen on hyvä ständimyyjä? Hyvän ständimyyjän määritelmää miettii moni ja osa painii kysymyksen kanssa voisinko minä pärjätä ständimyynnissä? Olisinko minä se ständimyyjä joka vakuuttaa asiakkaat

Lue lisää >>
B2B myynnin tiimi

Mitä myyntityö on?

Myyntityöt Suomessa, myyntityön palkkaus, avoimet myyntityöt jne. Myyntityöstä on monenlaisia kokemuksia ja huhuja, mutta fakta on kuitenkin se, että myyntihenkiselle henkilölle myynti on täydellinen työpaikka.

Lue lisää >>
b2b-myynti - yritysmyynti - b2b myyjä

B2B-myynti vai kuluttajamyynti?

Monet myyntityötä tekevä miettivät, että kumpi on järkevämpää b2b-myynti vai kuluttajamyynti. Kumpi on arvostettavampaa ja kummassa tienaa enemmän hilloa? Kummassa oppii myymään paremmin jne. Monella

Lue lisää >>
Avaa chat
Kysyttävää Myyntiboostista?
Myyntiboosti
Moi!
Voit Whatsapata meille mikäli sinua kiinnostaa uudet duunit tai myynnin ulkoistuspalvelut!